مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-20اقتصادي

فارس من | تابستان های داغ فورگ و عطشی که پایان ندارد


تابستان های داغ فورگ، مشکل بی آبی را برای مردم طاقت فرسا کرده و با وجود بیماران کرونایی قرنطینه در منازل، امسال بی آبی نسبت به سالهای گذشته، -  سرویس شهرستان های خبرگزاری فارس؛ داراب بخش فورگ از توابع شهرستان داراب از گرمترین نقاط این شهرستان گرمسیری است که با وجود هوای طاقت فرسای در تابستان های خشک، این روزها با مشکل تامین آب مواجه است.

طی 10 روز گذشته، پمپ آب شهر دوبرجی (مرکز بخش فورگ) سه بار دچار مشکل شده و به دلیل نوسان برق از کار افتاده است و از طریق تانکر سیار آبرسانی به این منطقه انجام می شود.

همچنین بیش از نیمی از روستاهای فورگ نیز با بی آبی مواجه هستند.

تابستان های داغ فورگ، با وجود بی آبی و مشکل آبرسانی، گرمای هوا را در این منطقه دوچندان کرده و شرایط را برای مردم طاقت فرسا شده است تابستان های داغ فورگ، با وجود بی آبی و مشکل آبرسانی، گرمای هوا را در این منطقه دوچندان کرده و شرایط را برای مردم طاقت فرسا شده است؛ این در حالی است که تعدادی از منازل مسکونی بیمار کرونا یی در قرنطینه دارند و امسال بی آبی در فورگ نسبت به سال های گذشته، باری مضاعف به مردم تحمیل کرده است.

پس از اعتراض مردم، روز گذشته اعضای شورای شهر دوبرجی اقدام به ثبت مشکل تامین آب این منطقه در سامانه فارس من کرده و در این راستا، کمتر از یک شبانه روز حدود 70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | تابستان های داغ فورگ و عطشی که پایان ندارد

فارس من | تابستان های داغ فورگ و عطشی که پایان ندارد